söndag 30 december 2012

Deborah Lippmann Candy Shop

Det är en jäkla tur att jag älskar mitt jobb, för det är helt otroligt hur lite övrigt som jag hinner/orkar med sedan jag började för två månader sedan. Det har varit fullt fokus på arbetet, och det kommer säkerligen vara så framöver också, men jag ska åtminstone försöka få lite tid över till annat. Bloggen och träning ligger högst upp, så förhoppningsvis får ni se mer av mig här snart.

Som synes på bilderna var det ett tag sedan jag tog dem. Bristen på sol har nog viss del bristen på inlägg här. Jag lever fortfarande på överblivna arkivinlägg i väntan på våren och de börjar verkligen tryta vid det här laget.

Hur som helst, detta är galna Candy Shop från Deborah Lippmann. Det är samma stuk som Let's Go Crazy som jag visat tidigare. Här är det dock en barbierosa bas som späckats full av flerfärgat glitter. Ett riktigt godislack som kanske inte dras fram varje dag, men som är roligt ibland.

Inga problem med formulan här. Dock minns jag inte hur många lager det är, troligtvis två eller tre.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar