lördag 17 november 2012

China Glaze Ray-Diant

Att det varit tyst här ett tag beror bara på trötthet. Jag kommer hem från jobbet, äter kanske middag, kollar lite tv och somnar sedan. Att läsa eller skriva något finns det verkligen inte energi till. Så kommer det nog vara ett tag, innan jag kommer in i jobbet ordentligt, och det hoppas jag att ni har överseende med...

Idag blir det i alla fall en glitterbomb för att fira att det är lördag. China Glaze Ray-Diant är helt klart en trevlig typ. Det kommer från kollektionen Prismatic där alla lack utgår ifrån samma idé men har olika basfärger. Idén är väl kort och gott galet glitter i massa olika färger. Här är basen lite skiftande i grönt och guld. Jag gillar det faktiskt. Det kan lysa upp vilken dag som helst. Konstigt nog tycker jag inte att det blir för mycket heller, snarare helt lagom.

Lättlackat är det också. Jag minns inte exakt hur många lager det är här, men jag skulle gissa på tre. Flyter på lätt och glittret fördelar sig bra över nageln.










2 kommentarer:

  1. Jag har inget lack från den kollektionen. Har sett det här lacket på ett flertal bloggar och jag gillar det verkligen. Det är så snyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har detta, Prism och Optical Illusion. Men detta är helt klart favoriten, har redan skaffat en extra flaska som back-up :)

      Radera