lördag 24 november 2012

HM Lady Luck

Helg! Äntligen en chans att andas ut. Skulle man ju kunna tro... Själv är jag på en ganska intensiv helg med utbildning/erfarenhetsutbyte tillsammans med massa härliga rödakorsare. Jättekul såklart, men en lugn helg hade kunnat behövas efter en rätt galen jobbvecka. Det är hur som helst hög tid för bloggande så nu får jag ta mig i kragen trots sömnbrist.

Idag visas ett lack som blivit lite av en klassiker känns det som, nämligen vackra Lady Luck från H&M. Det är ett lack med duokroma skiftningar (som såklart inte syns på bilderna) i grönt, blått och turkost. Riktigt fint!

Nu var det ett tag sedan jag lackade med det, men vill minnas att det var riktigt bra att lacka med. Skulle tro att jag har två lager på bilderna.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar