måndag 26 november 2012

Essie Sure Shot

Dags för ett ordentligt rosa lack för att pigga upp kanske?

Det är inte ofta jag använder rosa lack. Det är inte det att jag har något emot det, det blir bara inte av. När jag väl använder rosa är det oftast lack som detta, Sure Shot från Essie. Det är alltså mörkrosa lack som gärna får ha en liten underton av blått och massor utav skimmer. Inom den kategorin är nog Tour De Finance, också ifrån Essie, fortfarande den klara favoriten, men Sure shot ligger inte långt efter.

Det var inga problem med appliceringen med detta lack heller. Lätt att kontrollera på nageln och helt okej torktid. Skulle tro att det är två lager på bilderna.

Btw, det kan vara farligt att blogga. Nu när jag sitter och kollar vilken kollektion detta släpptes med (hjärnsläpp) inser jag att det var årets resort-kollektion och att jag absolut måste ha alla lack ur den kollektionen. Fasen då...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar