torsdag 3 januari 2013

LA Girl Idol

Jag är helt klart ett stort fan av blåa lack men jag fortsätter på det oavsiktliga temat med lack som inte riktigt levt upp till förväntningarna och visar ett blått lack som jag faktiskt inte trivdes i.

Kanske hade jag för stora förhoppningar om detta lack. Jag hade sett många fantastiska bilder av det och efter att ha sett det i flaskan föreställde jag mig en dammig blå nyans med massa guldigt skimmer i (se sista bilden så förstår ni nog hur jag menar). På nageln såg jag dock inte mycket av guldet och det blev helt enkelt bara mörkblått lack som jag inte riktigt trivdes i. Kanske borde jag gett det en andra chans men vid det här laget är det faktiskt redan bortbytt.

Formulan hade jag i alla fall inga problem med. Som vanligt med dessa arkivbilder minns jag inte riktigt hur många lager jag lagt på, men jag gissar att det är ett eller två.

LA Girl Idol

LA Girl Idol

LA Girl Idol

LA Girl Idol

LA Girl Idol

LA Girl Idol

LA Girl Idol

2 kommentarer:

  1. Nej, jag förstår att du blev besviken.. hade nog gärna sett mer shimmer på nageln också..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! När det är så extremt framträdande i flaskan är det ju nästan omöjligt att inte bli i alla fall lite besviken...

      Radera