måndag 7 januari 2013

Orly Iron Butterfly

Mörka matta lack har en liten speciell plats i mitt hjärta. Jag vet inte riktigt varför, för det blir sällan jag använder dem, men på något sätt blir jag ändå alltid lite konstigt hänförd av dem. Det var därför en självklarhet för mig att se till att skaffa mig Orlys Iron Butterfly.

Så mycket finns väl egentligen inte att säga om färgen. Det är ett matt svartgrått lack fullt med silverskimmer, som såklart gör det hela lite extra trevligt. Personligen tycker jag att det även funkar med topplack på detta, men tyvärr hade jag inga bilder på det för tillfället.

Underbar formula är det på detta lack också. Upplevde inga problem att lacka med det och det täcker väl. Det är nästan så att det räcker med ett lager men jag körde på två eftersom jag inte riktigt vågar nöja mig med bara ett...








2 kommentarer:

  1. Jag har haft svårt för matta lack innan men vänjer mig mer och mer vid det och det här var ju riktigt snyggt!

    Vill också säga att jag har nominerat din blogg till ett Liebster Award, titta in på min blogg så får du veta mer :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, kul, tack! Ska försöka svara på dem så fort som möjligt :)

      Radera