söndag 27 januari 2013

OPI Suzi And The 7 Düsseldorfs

Mina fina planer på att vara ute och fota lack hela lördagen och söndagen gick helt om intet av olika anledningar. Därför får det bli arkivbilder ett tag till.

Jag är ju i sanningens namn inte så mycket för lila lack. Jag vet inte riktigt varför det är så, men jag tror att det handlar om att jag inte tycker att jag passar i det. För rent objektivt sett kan jag såklart se att de är väldigt vackra. Som detta till exempel, jag ser att det är jättefint, men trots det har jag aldrig använt det, förutom till denna swatch. Hur som helst, det är ett rödtonat lila skimmerlack som säkerligen klär de flesta bra.

Formulan var bra på detta lack. Jag tror att jag hade två lager på bilderna, men det hade nog varit att föredra att slänga på ett lager till.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar