tisdag 1 januari 2013

Models Own Golden Green

Jaha, nytt år, nya utmaningar osv. Det kommer säkert bli ett fint år och på något sätt känns det skönt att jag är fast här i Göteborg och med mitt arbete. Jag brukar vara ganska otålig och ombytlig av mig men eftersom jobbet kommer fortgå under två år och eftersom jag vet att jag kommer vilja fullfölja just detta har jag ingen möjlighet att leta efter nya saker att göra.

Här kommer lite bilder på ett lack där jag nog gillar bilderna mer än vad jag gillar lacket. Kanske är det för att man ser det soliga vädret så tydligt... Lacket är trevligt, det är det, men jag har inte använt det sedan dessa bilder togs och det säger nog en del tror jag. Det är trevligt och fint, men speciellt spännande är det inte. Detta även om det är duokromt och grönt, något jag normalt älskar.

Formulan minns jag i alla fall som riktigt bra. Jag skulle gissa på att jag har tre lager på bilderna, det brukar vara så.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar