söndag 9 september 2012

Mavala Vertigo Red

Dags för veckans sista röda lack! Efter detta är de fyra temaveckorna faktiskt avklarade. Det har varit ganska trevligt tycker jag, mycket för att jag fått visat en del lack som jag kanske inte hade plockat fram i första taget annars. Nu är det dock dags att återgå till det "normala". Jag funderade på att hoppa på det som så många andra bloggare kör just nu, nämligen ABC-tema med ett nytt lack på varje bokstav i alfabetet, men jag känner att det ändå får vänta ett litet tag. Jag har så många fina lack som jag vill visa upp direkt, utan att behöva tänka på vart och när de ska passa in. Faktum är att jag under helgen swatchat 28 lack (ja, jag har legat hemma sjuk utan något att göra...) så det finns en del på väg upp nu.

Nåja, tillbaka till lacket. Tyvärr känns det inte som om vi avslutar veckan på topp. Jag tycker nämligen att detta lack är ganska oinspirerande. Visst, det är helt okej, men speciellt kul är det inte. En klassiskt mörk röd med skimmer som inte sticker ut nämnvärt. Den är ju ganska lik I've "Red" The Script, men av någon anledning känns denna mycket tråkigare. Oklart varför.

Formulan var väl helt okej, men inget topplack där heller. Tror jag hade två lager, även om vissa kanske klarat sig på ett.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar