tisdag 18 september 2012

Orly Steel Your Heart

Jag har fastnat lite för Orlys lack just nu verkar det som. Det var en hel del som hängde med i mina beställningar denna månaden. Därför kommer här det andra på två dagar. Detta är också från i år, men från vårkollektionen Cool Romance.

Detta är ju ett utmärkt exempel på lack som jag älskar. Gråa och svarta toner går alltid hem. Detta är en metallisk stålgrå färg som inte är unik för fem öre, men som ändå är värd att äga. Har nog inte så mycket mer att säga om färgen. Jag läste om någon som hade svårt för penselmärkena i detta lack men jag tycker inte att det är så farligt. Eller?

Formulan är helt okej på denna också. Det var enkelt att kontrollera och torkade bra. Jag tror att jag hade två lager, inga konstigheter.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar