lördag 8 september 2012

OPI Tasmanian Devil Made Me Do It

Här kommer ännu ett lite äldre rött lack. Jag vet faktiskt inte riktigt när det släpptes och just nu orkar jag inte ta reda på det heller...

Det är ett riktigt lysande lack som är lite av en blandning mellan rött och orange. Det syns i alla fall, det är något som är säkert. Ännu en gång är bilderna inte helt hundra. Det är inte riktigt så koralligt som det ser ut, det är mer lysande och mer rött. Om ni förstår hur jag menar... Tyvärr blir det lite väl lätt VNL, jag hade nog behövt åtminstone ytterligare ett lager för att undvika det.

Formulan är okej, men det är lite väl rinnigt. Jag har kommit fram till att jag nog föredrar lack som är lite tjockare snarare än rinniga. Jag har lite för svårt för att kontrollera rinniga lack, de flyter så lätt ner i nagelbanden. Riktigt fult. Det här var dock inte riktigt så illa. Två lager är det nog, men som sagt krävs nog åtminstone tre.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar