onsdag 5 september 2012

Zoya Isla

Här kommer ännu ett fantastiskt lack från fantastiska Zoya (ni märker ju, jag är helt frälst!). Detta släpptes hösten 2009 ihop med kollektionen Truth.

Detta är ett väldigt vampigt lack. Ett mörkt rött skimmer lack. Det är ett sådant lack som svartnar lite i kanterna och är mer klart lysande i mitten, vilket jag verkligen gillar. Ett lack som detta borde alla äga!

Som vanligt, formulan på Zoyas lack är grymt bra. Det finns verkligen inget att klaga på när det kommer till deras lack, i alla fall inte de jag testat hittills, och jag kan inte förstå varför det dröjde så innan jag började köpa dem. Nu har jag ju massor att ta igen och köpa från gamla kollektioner också! Himla dumt... Hur som helst, det är två lager på bilderna och torktiden var helt okej.

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar