söndag 2 september 2012

OPI Metallic 4 Life

Jag hade en sådan fin idé om att köra en glitterlördag igår. Glittriga svarta är som sagt en klar favorit hos mig och jag tyckte därför att det var en bra idé att köra fokus på denna typ av lack igår. Men icke! Det satta mina föräldrars bristande internet stopp för. Det blir därför lite glitter nu i efterhand. Först ut blir Metallic 4 life från OPIs Nicki Minaj kollektion.

Detta är ett av mina absoluta favoritlack. En såpass stor favorit att jag nu i veckan köpte en back up-flaska. Som flytande läder fullt med massa glitter. Glittret består dels av mindre rektangulära bitar och dels av större hexagoner.

Lacket går absolut att ha för sig själv, det blir opakt på ett par lager, men här har jag faktiskt ett lager över svart. Att jag kör på det beror mest på att jag inte vill slösa på lacket för att det är så fint... Formulan är i alla fall toppen, inga problem att få snyggt trots allt glitter.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar