fredag 12 oktober 2012

Holofredag: Depend Laurel Green


Äntligen dags för en holofredag där jag är redo! Det blir inget unikt, och inte jättespännande, men det blir i alla fall holo, och det är väl det som räknas?

Även om det inte är så spännande tycker jag åtminstone att det är hemskt fint. Det är en skön blekgrön färg med en helt okej holoeffekt. Som vanligt är jag inte så bra på att fånga holoeffekten på bild, lite starkare är den allt i verkligheten.

Formulan är även den helt okej. Det är onekligen lättapplicerat, och det torkar snabbt, men lite skirt är det. Tre ganska ordentliga lager krävdes här. Det är ju inget stort problem i sig, men när flaskorna är såpass små blir det såklart lite surt. Man vill gärna att de räcker till mer än tre gånger tänker jag...









2 kommentarer:

  1. Jättefina bilder! Jag brukar faktiskt köra med lack i liknande nyans under för att spara på holon...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade Essie Navigate Her under detta förra gången jag bar det faktiskt, men tyckte att för mycket av holoeffekten drunknade i det. Jag vet inte om jag inbillade mig dock..

      Radera