torsdag 18 oktober 2012

OPI DS Royal

Det här med att blogga under veckorna går ju verkligen inte bra... Jag har fortfarande inte vant mig vid att jobba tror jag. Jäklar vad trött man blir.. Nå ja, det ger väl sig framöver kanske.

Idag bjuder jag på ett lack som inte är nytt på något sätt. Vet dock inte riktigt när det släpptes. Det är i alla fall ett lack som idag är lite HFT (Hard To Find) eller åtminstone HFT till en rimlig kostnad. En klassiker bland OPIs Designer Seriers, nämligen Royal. Jag var nära att byta bort detta för inte så länge sedan, men jag har nog återfunnit vettet och insett att jag verkligen måste behålla det. För jäklar så snyggt det är! På bilderna framkommer det blåa lite extra, men grundfärgen är egentligen lila skulle jag vilja säga. Lila med massa blått skimmer.

Här har jag lacket över Essie Damsel In A Dress och jag tror att det är ett eller möjligtvis två lager av Royal. I sig självt är det ganska skirt och med tanke på att det är svårt att hitta vill jag inte gärna slösa på det. Formulan i övrigt är inte mycket att orda om, inga problem att få det snyggt och det torkar snabbt.

Jag kan till och med leva med att flaskan blivit såpass ful och sliten...










4 kommentarer:

  1. Åh vilket härligt skimmer/glitter det var i det!

    SvaraRadera
  2. Väldigt vackert!
    Och jag kan inte annat än att hålla med! Det går helt uselt att hinna med både jobb och blogg, hade aldrig trott att det skulle bli så illa som det blev bara för att jag började jobba heltid :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur! Det är verkligen svårt att få rutin på det tycker jag. Ska börja pendla snart och hoppas kunna ägna tågresan till bloggen i alla fall, åtminstone någon av vägarna :)

      Radera