tisdag 30 oktober 2012

OPI Pink Of Hearts 2012

Dags för ett duopack från OPI. Detta släpptes i år och är årets rosa bandet-lack från OPI, You Glitter Be Good to Me och I Think in Pink. Vi kör lacken var för sig tycker jag.

I Think in Pink
Detta är ett ganska skirt, fint rosa lack som mest fungerar som en uppfräschning av nageln. Jag körde nog tre lager för dess bilder, och då blir det såklart lite mer täckande, men det funkar också med endast ett tunt lager för att få en snygg effekt. Inte den typ av lack som jag använder oftast, men väldigt smickrande och fint. Toppenbra formula också, lätt att få snyggt och bra torktid.








You Glitter Be Good to Me
Detta duopack innehåller också en riktig glitterbomb. Jag tror att det bara innehåller två typer av glitter, en mindre ljusrosa variant och större mörkrosa hexagoner. Hur snyggt som helst! Det är verkligen en perfekt kombo som passar mig, trots att jag inte är speciellt förtjust i rosa. Här är det nog två lager över I Think in Pink skulle jag tro. Inga problem med appliceringen vad gäller detta lack heller, funkade finfint, och glittret var lätt att fördela över nageln.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar