fredag 26 oktober 2012

OPI Live and Let Die

Jaha, där gick det utför igen. Trots att jag hade lagt upp en fin plan fick jag inte upp något inlägg varken igår eller i förrgår. Jag var bara alldeles för trött helt enkelt. Blir dock fler idag och i helgen!

Här kommer det första lacket ur den omåttligt populära och uppmärksammade kollektionen Skyfall från OPI. Temat är såklart James Bond och namnen är inspirerade av olika Bond-filmer. Visst innehåller denna kollektion en hel del skönheter. Jag har såklart redan införskaffat mina favoriter, men en full kollektion blev det inte.

Detta är då Live and Let Die (film från 1973 med Roger Moore). Lacket har en djup, mörkt grön grundfärg och är fullt med glitter i guld/brons. Ett riktigt vackert lack som nästan blir mer och mer intressant ju mer man tittar på det. Men som vanligt, det bör upplevas i verklkigheten...

Formulan på detta är också riktigt bra. Jag tror att jag had två lager här, men när jag bar det senare i veckan körde jag faktiskt på bara ett lager, och det täckte väldigt fint. Inga problem med appliceringen heller, men det är lite åt det rinnigare hållet så lite uppmärksam får man vara. Det är ganska lätt att få upp för mycket lack i borsten.






2 kommentarer:

  1. Hej! Den färgen var riktigt snygg! Gillar också O.P.I lacken! Men äger inget ur Skyfallkollektionen. Kul att se hur ett av de ser ut. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer fler ur Skyfall under den kommande veckan :)

      Radera