söndag 14 oktober 2012

Sally Hansen Amber Ruby

Jag spenderar min helg uppe i Värmland hos syster och hennes familj. Det är väldigt trevligt, och gårdagens uppdatering föll således helt bort ur mitt minne. Här kommer därför ett ordentligt bildspam, som kanske väger upp för missen.

Detta är utan tvekan mitt finaste multikroma lack. Det skiftar mellan mörkrött, guld, koppar  och  även lite mer gröna och oranga toner. Skiftningarna är verkligen inte sådär fjantiga som de kan vara ibland heller. Här behöver man verkligen inte anstränga sig för att få fram dem.

Formulan är väl lite sådär dock. Tyvärr är det lite för rinnigt för att passa mig perfekt. Lite ansträngning för att få det snyggt är det dock helt klart värt. Tre lager krävdes, och det får väl ses som okej ändå.

Jag fick detta genom ett byte i en grupp på Facebook, och känner nu att jag måste ge mig ut på jakt efter fler Nail Prisms från Sally Hansen!












3 kommentarer: