fredag 6 juli 2012

China Glaze Surfin' For Boys

Här kommer min, hittills, absoluta favorit ur China Glaze Summer Neons. Jag har inte fått hem alla ännu, men fler är på väg. Jag skulle dock bli förvånad om någon av dem kan mäta sig med Surfin' For Boys, för detta är nämligen helt fantastiskt. Det är inte jättelätt att lacka med, ganska svårt till och med. Så länge man har tålamod, mer än vad jag hade, kan man i alla fall få till det helt okej.

Det är svårt att beskriva färgen tycker jag. Den skiftar även väldigt mycket i olika ljus. Jag skulle dock säga att det främst är åt det koralliga hållet. Min mamma sa att det såg ut som om det var målat med överstrykningspenna och det håller jag med om. Fast på ett positivt sätt då. Detta kommer definitivt åka fram många gånger i sommar!






Här har jag två lager så man kan inte klaga på täckningen i alla fall. Överlack är måste här eftersom neonpigmenten i lacket gör att det torkar med en matt yta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar