tisdag 31 juli 2012

Härliga leveranser!

Två avier och ett litet paket väntade på mig i min brevlåda när jag kom hem och jag kunde såklart inte låta bli att åka iväg till uthämtningsstället direkt! Det var nämligen hela China Glaze Bohemian Luster Chrome samt China Glaze On Safari som låg och väntade på mig. Det var verkligen en överraskning eftersom jag trodde att det skulle dröja ett par veckor till baserat på den förväntade leveranstiden. Mindre en vecka tog det att få dem, helt fantastiskt. Just nu blir det bara flaskbilder men jag ska försöka få till lite swatches ganska snart i alla fall. (Kan avslöja att jag redan testat några lite snabbt, och att jag verkligen inte ångrar mina köp.)

Bohemian Luster Chrome:

Unpredictable, Deviantly Daring, Rare & Radiant

Swanky Silk, Want My Bawdy, No Plain Jane

On Safari:
Man Hunt, Exotic Encounters, Jungle Queen

Elephant Walk, Call Of The Wild, Kalahari Kiss

Adventure Red-y, Purr-Fect Plum, Prey Tell

I´m Not Lion, I Herd That, Desert Sun

Egentligen hade jag inte tänkt skaffa Kalahari Kiss och Desert Sun men eftersom jag ville ha alla andra kändes det lika bra att ta med de två också. Var dessutom ett riktigt schysst pris för hela kollektionen så slog till på det. Jag har ju inget liknande så kanske kan vara kul att ha dessa ändå. Hela Bohemian kändes självklar att beställa. Jag var lite osäker på en del av dem efter att ha sett några bilder, tyckte inte att de levde upp till promobilden, men tror att de kommer användas ganska flitigt ändå till slut. De gör sig nog bättre i verkligheten än på bild.

Till slut då det lilla paketet som hamnade direkt i lådan. I det fanns Nubar Moon Eclipse. Lite av ett impulsköp, men jag har höga förväntningar på det. Det är ett multikromt lack som skiftar från en mörk lilaaktig färg till brunt och brons samt ibland en grönaktig färg.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar