fredag 6 juli 2012

Essie Ballet Slippers

Kan detta vara klassikernas klassiker? Troligtvis när det kommer till bröllopslack i alla fall. Jag har hört att det är väldigt populärt bland många som ska gifta sig. Väldigt förståeligt.

Detta lack är extremt smickrande. Jag har hört om en del som haft problem med appliceringen men jag tror att den nya borsten underlättar i det avseendet. Personligen upplevde jag inga problem alls. Om jag skulle tvingas använda ett enda lack framöver skulle jag nog välja detta. Jag vet, det är inte jätteroligt, men det funkar verkligen till allt och det ser riktigt fräscht ut.

Färgen är mjölkig med lite rosa undertoner. Jag har två lager på bilderna men allt från ett till tre funkar, beroende på vilket resultat man vill ha.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar