onsdag 11 juli 2012

Isadora Black Galaxy

Dags att lämna pastell och neon och ge sig på något lite mindre somrigt tycker jag. Detta lack kommer från Isadoras julkollektion för 2011 och blev en stor hit. Jag upptäckte det tyvärr alldeles för sent, letade som en galning efter det och blev supernöjd när jag ramlade över det på H&M i Stockholm.

Lacket är jättevackert och namnet är verkligen perfekt. Jag gillar egentligen inte Isadoras pensel, men det funkar ändå helt okej eftersom formulan är mycket bättre än vad jag förväntade mig. Det är riktigt enkelt att få till snyggt.

Det svåraste med detta var att fota det, det hade behövts ordentligt med solljus för att det ska kunna framträda ordentligt tror jag. Det är mycket glittrigare och finare än vad bilderna visar.






På bilderna är det tre lager men det räcker definitivt med två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar