fredag 6 juli 2012

Essie Mojito Madness

Jag känner att det börjar bli tråkigt att jag bara älskar alla lack som jag visar här, men jag är ledsen, här kommer ännu ett. Mojito Madness är från Essies sommarkollektion för 2012 och det har redan nu fått ganska mycket uppmärksamhet. 

Det är en väldigt mjuk och vacker grön färg som jag tror passar de allra flesta faktiskt. Grönt kan ju vara lite jobbigt att bära upp för en del, men detta är inte så "påstridigt" som vissa gröna kan bli. Färgen är dock inte helt korrekt återgiven här tror jag. Det var väldigt svårt att fånga den på bild av någon anledning.

Formulan är helt fantastisk dessutom. Jag har förvisso Ballet Slippers under, men detta är bara ett lager! Det gled på som en dröm och är dessutom såpass täckande, full pott i min bok.






För övrigt älskar jag även namnet. Suget efter mojitos är redan stort nog såhär under sommaren, och att ha detta på naglarna hjälper inte direkt till för att försöka minska det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar