onsdag 18 juli 2012

Orly Melt Your Popsicle

Detta lack har såklart visats tusen gånger redan, men jag kan inte låta bli att visa upp det jag också. Det är så underbart, jag älskar det! Jag förstår inte hur man inte kan älska det faktiskt. Det är så fantastiskt lysande och härligt. Såklart passar det finfint med neoner nu under sommaren, men jag kommer garanterat dra fram det även i höst för att klara av de mörka och regniga dagarna bättre.

Visst, det är ganska skirt, men det tycker jag att man kan leva med. Jag har fyra lager på bilderna nedan, och man kan fortfarande se viss VNL om man tittar nära, men det är inte så att det stör. Nästa gång kommer jag dock troligtvis att grunda med ett vitt lack innan. I övrigt var formulan toppen, väldigt lätt att lacka med faktiskt.

Jag är ju ganska ny på neoner, men efter att ha upplevt detta kommer jag nog aldrig kunna sluta köpa dem.. Tyvärr visar inte bilderna en helt korrekt bild och ni får helt enkelt lita på mig när jag säger att det är ännu finare i verkligheten.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar