lördag 7 juli 2012

Depend Dip-In Remover

Jag har idag satsat på att få ihop lite inlägg för att ha ett lager. Jag vill ju inte hamna på efterkälken direkt. På grund av detta har jag fått möjlighet att ordentligt testa en av produkterna som jag köpte häromdagen, nämligen Depends Dip-In Remover med supersnabb nagellacksborttagning.

Just nu är jag lite osäker på hur jag känner inför den. Effekten kan man inte klaga på, nagellacket försvinner verkligen snabbt och enkelt. Den innehåller dessutom mer borttagning än jag trodde, jag fick för mig att den skulle känns torr ganska snabbt men som det är nu verkar det som om den kommer klara av många omgångar till. Det jag är osäker på är huruvida det egentligen är så bra för naglarna och fingrarna att vara nedstoppade i den. Det känns som om det kanske sliter onödigt mycket på dem? Jag får för mig att hela fingertopparna blir lite mer uttorkade än vanligt, men det kanske är inbillning.

Jag kommer absolut att fortsätta använda den eftersom den ändå känns lite mer smidig än Depends vanliga borttagning men jag kommer även fortsätta se upp med hur naglarna och nagelbanden reagerar, om det känns som om de tar mer skada än vanligt. Jag kan inte riktigt avgöra det ännu.

Sammanfattningsvis kan jag säga att jag tycker att ni kan ge dig på ett test av den, den kostar inte många kronor och är faktiskt riktigt smidig ändå!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar