onsdag 4 juli 2012

Essie Bikini So Teeny och Mint Candy Apple

Första NOTD får bli dessa två sköningar. Jag hade lite tråkigt idag så kände för att testa hur dessa funkar ihop. Och jag får allt säga att jag är riktigt nöjd med resultatet. Det är ju pastelligt så det förslår men jag blir faktiskt riktigt glad när jag ser mina naglar. De lyser upp en tråkig dag när man bara sitter och funderar över att börja plugga...

Essie är definitivt ett favoritmärke just nu och jag tycker att de har lyckats fantastiskt bra med de senaste kollektionerna. Mint Candy Apple är ju en äldre klassiker men Bikini So Teeny är från den senaste sommarkollektionen.

Mina naglar just nu är fantastiskt korta och fula men bortse från detta är ni snälla. Jag hoppas även att jag kommer bli lite bättre på det här med fotograferingen i framtiden :)




Bikini So Teeny

Mint Candy Apple



Båda två är toppen att lacka med. Det räcker egentligen med två lager men jag har använt tre här då vissa naglar inte såg helt perfekta ut efter två. Att välja en favorit blir svårt, men om jag bara skulle få behålla en skulle det nog bli Mint Candy Apple. Jag har inga andra mintfärgade som kan mäta sig med det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar