onsdag 11 juli 2012

Tre höstkollektioner från Zoya

Scrangie har nyligen visat upp tre höstkollektioner från Zoya, och jag måste säga att det finns en hel del skönheter bland dessa.

Först har vi Designer, en kollektion med lite mörkare cremelack. Här finns flera mer klassiska höstlack. De känns inte så unika men ändå ganska fina. Jag personligen är osäker på huruvida jag kommer skaffa mig något ur denna. Möjligtvis lockar Toni och Rekha, men de är inga måsten för mig.

Sedan har vi Diva. Detta är inte klassiska höstlack på samma sätt som Designer, utan de är mer skimrande och juvelliknande till utseendet. Mer lack som kan lysa upp i det tråkiga höstvädret tänker jag. Här är det desto fler som lockar. Daul, Song och FeiFei vill jag absolut ha och de andra tre skulle jag inte heller tacka nej till.

Till sist har vi den lite mer speciella kollektionen, Gloss. Denna består av tre jellylack som man kan använda på olika sätt, genom layering eller genom att bygga upp de skira lacken till den täckningsgrad man känner för. Tanken är att de ska fungera med ett lager men även med fyra eller fem lager. De ska vara "byggbara" kan man säga. Här gillar jag både Frida och Paloma medan Katherine inte känns lika mycket som ett måste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar