söndag 8 juli 2012

L´oreal 805 Mysterious Icon

L´oreal släppte sina nagellack Color Riche Le Vernis i februari i år. Jag har sedan dess köpt ett antal och har faktiskt varit ganska nöjd med dem. Nu är det dags att visa det första här också.

Det blev inte direkt ett somrigt lack denna gången. Mysterious Icon är ett brungrått lack med lila undertoner samt ett fint guldskimmer. Jag tycker att det är väldigt vackert och stilrent och i höst kommer det bli perfekt.

På bilderna har jag tre lager, två kanske kan räcka dock. Formulan är finfin men jag tror inte att alla kommer överens med borsten. Den är nämligen väldigt bred. Jag har ganska breda naglar men på lillfingernageln blev det ändå lite krångligt att få till det snyggt med den borsten. Dock får man upp lagom mängd lack med den, så på det sättet är den bra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar