torsdag 30 augusti 2012

Amour Black Glitter

Många, kanske till och med de flesta, av mina svarta lack innehåller faktiskt någon typ av glitter. Detta är ett sådant. Här är det enkelt silverglitter i en förhållandevis skir bas. Jag körde det över Zoya Raven. Man kan ha det för sig själv också, men jag tycker att det blir bättre såhär, helt klart.

Ännu en gång kommer här ett lack med lite inslag av matt. Detta är utan överlack och jag gillar det verkligen på det här sättet. Jag är ganska förvånad över hur mycket jag gillar det till och med, men det blev helt klart en ny favorit.

Formulan är verkligen inte bland de roligaste dock. Det är alldeles för tjock och svårt att kontrollera på nageln. När man som här använder ett lager över ett annat lack funkar det ju, men att lägga två eller tre lager av detta skulle jag aldrig orka med, och det skulle troligtvis aldrig se bra ut...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar