måndag 13 augusti 2012

Wet n Wild SaGreena The Teenage Witch

En måndag som denna kanske kräver två gröna lack? Jag tror nog det, så jag kastar ut ett till här.

Detta lack var lite av ett impulsköp när jag ramlade över det på någon typ av rea på Coop. Inte så genomtänkt alltså, men ganska lyckat ändå.

Färgen är vackert smaragdgrön med ett ljusare grönt skimmer i. Riktigt trevlig färg, men knappast så unik. Jag tänker mig i alla fall att det är ett lack som passar de flesta.

Formulan var helt okej också. Inte så att man förundras över hur bra det är, men det skapar inte heller några problem. Penseln är förvisso lite skum, ganska lång och lite spretig men ändå inte, men jag gillar den ändå. Slutresultatet blir ju helt klart godkänt. Två lager har jag på bilderna här, det räcker fint.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar