söndag 12 augusti 2012

Sammanfattning China Glaze Bohemian Luster Chrome

Nu när jag visat alla lack ur Bohemian Luster Chrome tänkte jag att det kan vara passande med en liten sammanfattning. Jag har rankat dem efter vilka jag tyckte bäst om, med en kort liten motivering.

1. Unpredictable
Jag gillar absolut Unpredictable och Deviantly Darling bäst. Unpredictable kommer dock lite högre upp eftersom jag tror att det är det lack som jag kommer använda mest. 



2. Deviantly Darling
Som sagt, nästan delad förstaplats med Unpredictable. Helt underbart lack.



3. Rare & Radiant
Jag vet att många tycker det är trist med alla dessa kopior av Peridot men eftersom jag inte har Peridot och inte heller någon kopia jag är nöjd med är jag väldigt glad över detta lack.



4. Want My Bawdy
Trist att det inte är mycket till duokrom finish, men ändå ett grymt fint lack tack vare den vackra grundfärgen.



5. Swanky Silk
Lacket jag inte trodde jag skulle gilla men som ändå föll mig ganska bra i smaken till slut. Att det kommer såhär långt ner säger mer om kollektionens höga standard än om lacket.



6. No Plain Jane
Enda lacket jag hade svårt för när det kom till appliceringen och även det lack som jag gillar minst i färgväg. Dock absolut inget dåligt lack.




Sammanfattningsvis kan jag säga att jag absolut inte ångrar ett enda av dessa köp. Jag hade kanske kunnat klara mig utan No Plain Jane, men eftersom det är unikt i min samling är jag ändå glad över att jag har det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar