torsdag 9 augusti 2012

Trind CC121

Här kommer en färg som man inte vanligen hittar i min samling, en brun! För bara ett par år sedan skulle jag nog aldrig kunna tänka mig ett brunt lack men nu i höst är jag faktiskt riktigt inne på den linjen. Jag kan garantera att ni kommer få ser mer av bruna lack här framöver.

Detta är en kopparaktig brun färg som har en hel del guld i sig. Tyvärr syns inte alls allt det guld man kan se i flaskan på nageln (se bild nedan). Jag saknar guldet lite, men det är en riktigt fin färg ändå.

Jag har testat några lack från Trind nu och jag måste säga att jag är sjukt imponerad. Jag gillar dem verkligen. Formulan är toppen och penseln är riktigt enkel att arbeta med. Täcker bra gör det också. Här är det två lager men det hade räckt med ett.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar