söndag 19 augusti 2012

Trind CC131

Eftersom jag har haft besök av en kompis i helgen har bloggandet blivit lite lidande. Här kommer dock ännu ett grönt lack! 

Jag tycker att det är riktigt trist att Trind bara använder sig av nummer för att identifiera sina lack. Tänk så många roliga namn man hade kunnat hitta på till detta lack!

Det här är i alla fall en galen limegrönaktig sak som kanske inte är så snygg egentligen. Lite fulsnyggt möjligen. Lacket är i alla fall riktigt roligt och det lyser verkligen upp en trist dag. Kameran plockade möjligtvis upp lite väl mycket gult i lacket dock, men på den näst sista bilden är det korrekt färg.

Formulan på detta lack var inte riktigt lika imponerande som de jag testat tidigare från Trind. Dock är det ganska förståeligt då denna typ av lack och färg brukar vara lite krångligare. Här var lacket lite i tjockaste laget. Hade man varit lite mer försiktig än vad jag var hade det troligtvis gått ganska bra ändå. Här har jag tre lager och jag orkade inte riktigt se till att få dem alla helt jämna. Som synes...



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar