torsdag 30 augusti 2012

Zoya Raven

Zoya är definitivt mitt nya favoritmärke! Jag kan inte förstå varför jag väntade så länge med att skaffa mitt första lack från dem. Nu har jag i alla fall några och fler är på ingång.

Färgen här är väl inte så mycket att orda om här heller. Det är svart. Dock är det lite trevligare än många andra svarta eftersom det inte är ett vanligt svart cremelack. Det innehåller nämligen en hel del fint skimmer. Som vanligt syns det mer i flaskan, men det framträder även när det väl sitter på nageln (även om det inte riktigt gör det på bilderna...).

Det otroliga med detta lack är dock formulan. Det är så enkelt att få svarta naglar att se skabbiga ut. Missar man lite är det svårt att fixa till i efterhand tycker jag, då blir det mest kladdigt. Det behöver man inte oroa sig för här, för man missar inte med detta lack. Det är verkligen perfekt! Två lager körde jag på för bilderna nedan.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar