onsdag 29 augusti 2012

Nyx Matte Black

Nej, vad säger ni, dags att komma igång med de svarta lacken? Denna veckan är verkligen helt galet uppbokad så har tyvärr inte hunnit med tidigare, men jag lovar - de kommer!

Här kommer i alla fall det första. Fantastiskt dåliga bilder då jag fotade det alldeles för sent på kvällen, men känns inte som om det behövs så mycket bättre bilder heller, så speciellt är det inte...

Själva färgen är inte så mycket att orda om. Det är svart. Det speciella här är istället att det rör sig om ett matt lack. Dock tycker jag att detta inte är riktigt lika matt som t.ex. Russian Navy som jag visade häromdagen. Detta är mer gummiliknande på något sätt. Inte blankt men inte heller helt matt. Lagom matt tycker jag nog själv, för matta är inte riktigt min grej ändå tror jag.

Formulan är helt okej på detta. Inga större svårigheter men inte heller något fantastiskt lack. Minns faktiskt inte om det var ett eller två lager, men troligtvis var det två.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar